Pytania i odpowiedzi

 

  1. Czy korzystanie z portalu wiąże się dla pracownika z jakimiś kosztami?

- Nie, założenie profilu zawodowego i korzystanie z zasobów portalu jest dla pracowników całkowicie bezpłatne.

  1. Dlaczego nie widać nazwisk oraz danych kontaktowych pracowników?

- Nazwiska pracowników oraz ich dane kontaktowe widoczne są tylko dla pracodawców posiadających ważny abonament w portalu.

 

  1. Jak mogę usunąć swój profil zawodowy?

- Pracownik może samodzielnie zawiesić swój profil - odznaczając pole "Profil aktywny" w edycji konta. Aby całkowicie usunąć profil z portalu, należy skierować taką prośbę mailowo do Administratora - na adres info@pracadlaukrainy.pl

 

  1. Czy korzystanie z portalu przez pracodawców lub agencje pracy jest płatne?

- Tak, aby skorzystać z pełnej funkcjonalności portalu i zobaczyć nazwiska oraz dane kontaktowe pracowników trzeba mieć wykupiony abonament. Bez wykupienia abonamentu można jednak przeglądać profile zawodowe kandydatów bez danych kontaktowych.

  

  1. Dlaczego nie widać nazwisk oraz danych kontaktowych pracowników?

- Jak wyżej: aby mieć dostęp do tych informacji, trzeba wykupić abonament. 

  1. Czy po znalezieniu pracownika, pracowników pracodawca ma się spodziewać kolejnych kosztów?

-Nie. Portal nie pobiera żadnych kwot od pracodawcy czy pracownika.

  1. Jak otrzymam dostęp do bazy?

Dokonując płatności przez przelewy 24 odbywa się to automatycznie natomiast w przypadku wpłaty tradycyjnym przelewem po zaksięgowaniu się kwoty na rachunku abonament uruchamiany jest przez obsługę portalu. Pracodawca otrzymuje mailem linka aktywacyjnego, który pozwala na samodzielne zamieszczanie ogłoszeń i kontaktowanie się z pracownikami.

  1. Czym kierować się dokonując wyboru?

Datą zalogowania i obfitością opisu. Im starszy profil tym prawdopodobieństwo, że kandydat wciąż poszukuje pracy jest mniejsze. Im więcej informacji o kandydacie tym większa determinacja poszukującego.

  1. Czy zdarzają się profile nieaktywne?

Tak.

  1. Czy portal przeprowadza aktualizację?

Tak. Kierujemy zapytania mailem lub telefonicznie z zapytaniem czy dana osoba wciąż poszukuje pracy. Jeśli nam nie odpowiada lub nie oddzwania taki profil jest usuwany przez administratora portalu. Działamy zgodnie z regulaminem, a zapytanie do określonej grupy kierujemy sukcesywnie po to, aby kandydaci byli faktycznie gotowi do pracy.

  1. Jaka jest efektywność?

Od 0 procent do 100 procent. Wiele zależy od proponowanych warunków (wysokość wynagrodzenia) i osoby szukającej pracy. Bywa, że dogadanie następuje szybko co jest ważne z punktu widzenia pracodawcy.

  1. Czy portal jest jedynym kanałem dotarcia?

Poza portalem mamy konta na fecebooku. Konto ogólne oraz Work for Ukraine Warszawa i Kraków oraz na Instagramie i Tweetrze. Tam również zamieszczamy informacje o konkretnych miejscach pracy w konkretnych firmach (nieodpłatnie). Mamy tez własną grupę na fecebooku liczącą na dziś ok. 1700 członków. W sumie obserwuje na łącznie ok. 6000 profili na tych kanałach dotarcia.